Svorio pažadas sau, NAUJAMEČIAI PAŽADAI: BE SKAMBIŲ FRAZIŲ IR KARŠTŲ PRIESAIKŲ

Apie didžiausias pažadų sau klaidas — pokalbis su psichologe Justina Buikauskiene. Pasaulio sveikatos organizacija prognozuoja, kad metais šis psichikos sutrikimas bus dažniausiai sutinkama liga. Skaityti plačiau Kaip įtraukia kompiuterinių žaidimų liūnas Mat pirmą sykį potraukis žaidimams — įskaitant ir kompiuterinius — Pasaulio sveikatos organizacijos PSO bus oficialiai pripažintas kaip psichikos sutrikimas.

Kaip duotus sau pažadus paversti tikrove?

Kaip duotus sau pažadus paversti tikrove? Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Daugybė žmonių Naujuosius metus laiko svarbiu atskaitos tašku, nuo kurio turėtų ar bent galėtų prasidėti naujas, kitoks geranoriškų pasižadėjimų ir teigiamų pokyčių kupinas gyvenimas. Metams baigiantis dažnas sau pažada — keisiu gyvenimo būdą, būsiu dėmesingesnis artimiesiems, mesiu rūkyti, pradėsiu sportuoti, sulieknėsiu. Kiek tokie pažadai yra reikšmingi?

Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Daugybė žmonių Naujuosius metus laiko svarbiu atskaitos tašku, nuo kurio turėtų ar bent galėtų prasidėti naujas, kitoks geranoriškų pasižadėjimų ir teigiamų pokyčių kupinas gyvenimas.

Metams baigiantis dažnas sau pažada — keisiu gyvenimo būdą, būsiu dėmesingesnis artimiesiems, mesiu rūkyti, pradėsiu sportuoti, sulieknėsiu. Kiek tokie pažadai yra reikšmingi?

exeter svorio netekimas dr josh hillis praranda užsispyrusius riebalus

Kas lemia, ar jie virs tikrove? Kas tam gali padėti?

  1. Ką turėčiau valgyti kad degčiau riebalus
  2. Tačiau pažadai dažniausiai ir lieka pažadais.
  3. Naujametiniai pažadai: kur apgauname save Naujametiniai pažadai gyventi sveikiau jau blėsta: ką darome ne taip?
  4. 10 populiariausių naujametinių pažadų sau ir kaip juos įgyvendinti | Tauragės kurjeris
  5. Kaip rašo huffingtonpost.

Apie tai kalbėjomės su psichologu konsultantu, psichoterapeutupolitiku ir publicistu Gediminu Navaičiu ir Paramos vaikui centro psichologe Žydre Arlauskaite. Žvilgsnis į Didžiąją Britaniją Kai kuriose šalyse šie naujamečiai pažadai tampa ir mokslinių tyrinėjimų objektu.

Pažadai Naujiesiems, ką daryti, kad juos ištesėtumėm? Nemažiau svarbūs tikslai — valgyti sveikiau, numesti svorio, gal sutaupyti pinigų ir praleisti daugiau laiko su šeima.

Štai Didžiojoje Britanijoje atlikto tyrimo duomenimis, populiariausias naujametis pažadas yra mesti rūkyti — tai pasižada apie ketvirtadalis rūkančių žmonių. Vos keliais procentais mačiau asmenų pasižada numesti svorio, kone kas šeštas — sveikiau maitintis iš viso tyrime dalyvavo žmonių.

Tačiau tie patys sociologiniai tyrimai parodo, kad trečdalis per Naujuosius metus sau duotų pasižadėjimų žlunga jau pirmąją Naujųjų metų savaitę.

geriausi šlaunų riebalų deginimo būdai turiu 24 dienas mesti svorį

Sausio mėnesio pabaiga ar vasario pradžia yra tas laikas, kai daug kam paaiškėja, kad pradėti naujai gyventi naujais metais nepavyko. Beje, vyrai tokių naujamečių pasižadėjimų atsisako staiga ir be skrupulų, moterys juos vertina daug rimčiau — 70 proc.

Pažadai Naujiesiems, ką daryti, kad juos ištesėtumėm?, Svorio pažadas sau

Didžiojoje Britanijoje paaiškėjo, kad sunkiausiai įgyvendinamas pažadas yra mesti rūkyti — trys ketvirtadaliai davusiųjų šį pažadą metų svorio pažadas sau po poros mėnesių ar pusmečio rūkė ne mažiau nei prieš pasižadėdami atsisakyti šio įpročio.

Kur kas geriau sekėsi tiems, kurie žadėjo sulieknėti arba pagerinti savo sportinę formą, — tai pavyko 30 proc. Pastebėta ir kitų dėsningumų.

kaip jennifer mccarthy sulieknėjo kūno apvalkalas svorio netekimas apžvalgos

Pavyzdžiui, vyrams sekėsi geriau, jei jie konkrečiai suformuluodavo sau užduotį — tarkim, liesėti po kilogramą per savaitę ar mėnesį, o ne numesti svorio apskritai. Moterims sekėsi geriau, jei apie savo įžadus jos pranešdavo aplinkiniams žmonėms.

GYVENIMO BŪDAS - Sveikas Žmogus

Naujieji — svarbiau nei eilinis pirmadienis Bet tai yra statistika. Turbūt kiekvienam įvairių ketinimų nuo Naujųjų metų gyventi kiek kitaip: sveikiau, geriau, visavertiškiau, harmoningiau pasiryžusiam žmogui svorio pažadas sau svarbiausia, kad šie sumanymai virstų realybe.

geriausias būdas numesti svorio moterų sveikatai miegantis svoris sumažėja

P sichologa s psichoterapeuta s Gediminas Navaitis pastebi, kad žmonės gana dažnai sau ir kitiems pasako, kad pradės naują gyvenimą. Kartais tas įsipareigojimas įvykdomas, tampa reikšmingu postūmiu keistis, kartais, deja, ne. Pasak G. Navaičio, pats principas inventorizuoti savo gyvenimą ir numatyti naujų tikslų, ieškoti naujų galimybių yra labai geras, o Naujieji metai — tam puiki proga.

prarasti šlaunies viršutinės dalies riebalus go slimmer patirtat

Nes ši data leidžia žmogui apžvelgti, kas pasiekta, pasvarstyti, ką rinksis ar keis kitais metais. Tokiu atskaitos tašku, pasak pašnekovo, gali tapti nemažai kalendorinių datų: žmogaus ar jo bičiulio gimimo diena, vedybų sukaktis, Naujieji metai ar bet kuris pirmadienis ar kito mėnesio pradžia. Gimimo diena ar bet kuris pirmadienis gali paskatinti žmogų ką nors keisti savo gyvenime, draugo gimtadienis — ką nors keisti bendravime su juo, vedybų sukaktis — pastūmėti naujai pažvelgti į santykius, pamėginti juos pagerinti.

10 populiariausių naujametinių pažadų sau ir kaip juos įgyvendinti

Svarbiau priežastis Pasak Paramos vaikui centro psichologės Žydrės Arlauskaitės, prieš Naujuosius metus svorio pažadas sau ypač dažnai ką nors sau pasižada. Navaitis tęsė, kad kiekvienas žmogus, tarkim, apsisprendęs laikytis dietos, mesti rūkyti, to sprendimo link eina palaipsniui, tarsi laipteliais. Pirmiausia žmogus pastebi, kad jo svoris per didelis ar jis rūko pernelyg daug, gal net sveikata šlubuoja, pasvarsto, ką turėtų daryti, kad situacija keistųsi.

Titulinis Naujienos Naujametiniai pažadai gyventi sveikiau jau blėsta Naujametiniai pažadai gyventi svorio pažadas sau jau blėsta: ką darome ne taip? Specialistai paaiškina, kodėl taip nutinka, ir ką daryti, kad noras gyventi sveikiau išliktų visus metus. Naujienų srautas Vaistininkė Elvyra Ramaškienė pastebi, kad daugelis žmonių duoda sau pažadus neturėdami pakankamai žinių ir svorio pažadas sau, kaip tą užsibrėžtą tikslą pasiekti.

Suprantama, jis turi ir kitų ketinimų, užsiėmimų, tad šį sumanymą pamiršta. Po kiek laiko grįžta prie šios minties, priima sprendimą mesti svorį ar rūkyti, bet dažniausiai jo neįvykdo.

10 priežasčių, kodėl sulieknėti – nevykęs Naujųjų pažadas

Po kiek laiko vėl prie jo grįžta prie sumanymo ir pradeda jo laikytis. Kruopščiai suplanuokime Visi turime patirties dalinti pažadus kitiems ir sau.

Dalį paprastai jų įvykdome, dalį sugebame pamiršti. Jei iš tikrųjų norime keistis, derėtų skirti laiko pamąstant, kaip artėsime prie to pažado, numatomo tikslo ir pradėti realizuoti konkretesnį planą. Tad, sumanius ir pasiryžus būti geresniam artimiesiems, svarbu nutarti, ką vardan to padarysime.

kaip numesti svorio virš 60 vyrų 4 riebalų nuostolis

Pavyzdžiui, numatyti, kad nors kartą per dieną, tarkim, po 3 minutes pasikalbėsime su sūnumi ar dukra, kartą per savaitę nueisime į vaikui patinkantį renginį, kartą per savaitę padarysime tai, kas patinka sutuoktinei ar sutuoktiniui. Jeigu sumaniau būti sveikesnis, stipresnis, galiu įsipareigoti kasdien daryti mankštą, du kartus per savaitę nueiti į sporto klubą, vietoj 3 butelių alaus per savaitę pasitenkinti vienu. Ar žinome priežastį? Psichologės Ž. Arlauskaitės teigimu, daug svarbiau žmogui yra ne sau nusistatyti laiką, nuo kada pažadi keistis, o žinoti priežastį, kodėl nori keistis.

Todėl prieš dalijant pažadus svarbiau žinoti, kodėl tai pasiryžau daryti: mesiu rūkyti, nes yra nesveiki plaučiai, pradėsiu sveikai maitintis, nes nesveikuoja skrandis, noriu būti energingesnis.

Svorio pažadas sau, Pagrindinė navigacija

P sichologa s psichoterapeuta s G. Tada tiktų įsivaizduoti, kaip tapęs sportiškesnis žmogus atrodys, kaip tada elgsis, kaip to vaizdinio link artės.

Artimųjų palaikymas Žmogaus pasižadėjimas sau, deja, ne visada yra labai reikšmingas. Kuo daugiau asmenų žino apie žmogaus apsisprendimą, įsipareigojimą, tuo labiau žmogus jaučiasi įpareigotas jį vykdyti.

Tada dauguma žmonių jaučiasi labiau pažadėję. Jei tas pažadas pasakytas 10 žmonių ar nors šeimos nariams, jie gal primins, parems.

Kaip duotus sau pažadus paversti tikrove?

Pasak Ž. Arlauskaitės, draugų ar artimųjų palaikymas įgyvendinti sau duotus pažadus yra labai svarbus. Jis padeda žmogui nenusivilti savo jėgomis ir kartu skatina įrodyti aplinkiniams savo sugebėjimus. Žodžiu, pasak pašnekovų, kiekvienas žmogus gali pasiekti užsibrėžtų tikslų, jei akcentuos ne savo pralaimėjimus ir nesėkmes, o, priešingai, sėkmingus žingsnelius ir efektyviai panaudos visas gyvenimo aplinkybes.

Svarbiausia, kartą ar net antrą suklupus, nukrypus nuo užsibrėžto tikslo, nepasiduoti, o pasiryžti dar kartą, ieškoti ir išmėginti daugiau motyvų tai daryti, naują tikslo siekimo taktiką, užsitikrinti draugų ar namiškių palaikymą siekiant šio tikslo.