Svorio metimas išskiria, Kas svarbiau metant svorį – sportas ar mityba?

Spartus svorio metimas JAV nacionalinio diabeto ir virškinimo bei inkstų ligų instituto atstovų teigimu, badavimas gali padidinti tulžies pūslės akmenų susidarymo riziką. Ligų kontrolės ir prevencijos centrų duomenimis, 0,5—2 kg per savaitę yra realus tikslas, kurį dauguma žmonių gali pasiekti, o per mėnesį sulieknėjus 2—4 kg, kur kas lengviau išlaikyti norimą svorį.

Gyventojai kviečiami išsakyti nuomonę apie naujus galimus laidojimo būdus Deja, taip neveikia, ir geriau leiskite savo kūnui pailsėti. Kai treniruojatės per daug, galite apkrauti savo centrinę nervų sistemą. Organizmas nuolat patiria stresą ir išskiria streso hormonus. Dėl per didelio fizinio svorio metimas išskiria gali atsirasti traumų, raumenų plyšimų ir patempimų.

svorio metimas išskiria carli lloyd svorio netekimas

Taip pat gali susilpnėti jūsų imuninė sistema ir tapti labiau linkę sirgti. Todėl reguliariai mankštinkitės, bet suteikite sau laiko pailsėti ir atsigauti, kad pagerintumėte savo fizinę formą ir numestumėte svorio. Nepakankamas miegas Šis klausimas bus susijęs su pirmuoju punktu. Jei nepakankamai miegate, organizme gali atsirasti tas pats pervargimo sindromas. Jei jums trūksta miego, jūsų kūnas pradeda galvoti, kad vyksta kažkokia trauma, kitaip kodėl jūs nemiegate?

Dėl to taip pat gali padidėti streso hormonų kiekis, o laikui bėgant jis gali tapti gana nemalonus. Jie gali sukelti daug uždegimų organizme ir gali būti daugelio blogų ligų pagrindas.

Hormonas leptinas – „lieknėjimo termostatas“

Be to, dėl šių streso hormonų taip pat labai sunku numesti svorio, be to, pradeda lėtėti medžiagų apykaita[2]. Tyrimai rodo, kad dėl miego trūkumo gali padidėti svoris, nes padaugėja suvartojamo maisto.

svorio metimas išskiria riebalų ūkis svorio metimui

Tai gana logiška. Jei organizmas negauna energijos iš miego, jis jos ieškos kitur maistekad kompensuotų trūkumą. Stenkitės miegoti bent valandas per parą. Tai reiškia, kad reikia susikurti gerą užmigimo režimą, jo laikytis ir kiekvieną vakarą pradėti miegoti tuo pačiu metu. Stenkitės atsisakyti mėlynosios elektronikos šviesos, kuri gali sutrikdyti miegą, ir nevartokite alkoholio ar kofeino vėlesniu paros metu.

svorio metimas išskiria numesti svorio praleidžiant patiekalus

Kad geriau pailsėtumėte ir atjaunėtumėte, kambaryje laikykite kuo tamsesnį ir vėsesnį orą. Visiškai pailsėjęs ir atsigavęs organizmas sudaro sąlygas geriau numesti svorio ir pagerinti fizinę būklę.

Nepakankamas valgymas Tai gali atrodyti painu, nes jei valgote mažiau, tikrai turėtumėte numesti svorio, tiesa? Visa tai susiję su medžiagų apykaita ir vėlgi su streso hormonų problema. Galvokite apie savo kūno riebalus kaip apie atsarginį kuro šaltinį.

svorio metimas išskiria tracy ryan svorio kritimas

Kai ištinka streso ar traumos metas, jie gali būti suskaidyti ir panaudoti jūsų organizme kaip energija. Kai jūsų kūno tipui nepakanka suvartojamų kalorijų skaičiaus, jūsų kūnas mano, kad vyksta kitos formos trauma, pavyzdžiui, sausra, nes jūs nesimaitinate. Kūno riebalų kaupimas gali būti jūsų organizmo nenumatytų atvejų plano forma. Nesivysto raumenys Čia nekalbame apie milžiniškus kultūristų raumenis, tačiau geri, liesi raumenys gali būti dalis to, kas padeda numesti svorio.

Kaip turėtų kristi svoris?

Pirma, vien dėl to, kad raumenis reikės auginti per jėgos treniruotes, prireiks viso kūno pastangų. Taip sudeginama daug kalorijų, o tai padės numesti svorio. Be to, treniruočių stilius, padedantis auginti raumenis, — didelio intensyvumo stilius, — jūsų organizmui suteiks geresnę hormoninę būklę.

Jūsų kūnas galės deginti kalorijas dar ilgai po treniruotės svorio metimas išskiria. Jūsų medžiagų apykaita dabar bus geresnė, o numesti svorio bus svorio krevetės pasiekiama.

Be to, tiesiog turint daugiau raumenų padidėja jūsų gebėjimas deginti kalorijas. Liesi raumenys yra metaboliškai aktyvūs net ir ramybės būsenoje, todėl turėdami daugiau raumenų sudeginsite daugiau kalorijų, net jei ramiai sėdėsite. Jei norite gauti daugiau informacijos apie tai, kaip greitai užsiauginti raumenis, skaitykite šį straipsnį. Nevalgote pakankamai baltymų Tikriausiai nuolat girdite apie baltymus, o jų pagrindinis tikslas yra ne tik raumenų masės didinimas.

Baltymai svarbūs daugeliui įvairių organizmo funkcijų — nuo hormonų susidarymo iki organizmo audinių ir organų reguliavimo. Baltymai taip pat turi termogeninį poveikį, t.

Tai ir yra termogeninė funkcija, nes baltymams virškinti ir įsisavinti organizmui reikia daug svorio metimas išskiria. Šis raumenų baltymų sintezės veiksmas gali būti didelis kalorijų degintojas organizme. Be to, baltymai gali padėti sulaikyti potraukį maistui ir palaikyti stabilesnį cukraus kiekį kraujyje. Taip išvengsite didelių pakilimų ir nuosmukių, dėl kurių galite norėti daugiau angliavandenių ir galbūt priaugti daugiau svorio.

Valgote per daug Jei rimtai ketinate numesti svorio, tikriausiai geriau žinote savo maisto porcijas ir suvartojamų kalorijų kiekį. Skaičiuoti kalorijas nėra taip paprasta, kaip gali atrodyti, nes ne visos kalorijos yra vienodos. Tačiau vis tiek svarbu žinoti, kiek suvalgote, net jei maitinatės sveikai, nes galite nustebti, kiek kalorijų gaunate to nežinodami.

svorio metimas išskiria adcal d3 svorio metimas

Norint numesti svorio, svarbu nustoti gerti kalorijas. Tai reiškia, kad reikia atsisakyti gaiviųjų gėrimų, sulčių, sportinių gėrimų, specializuotų kavų ir kt. Tai greitai gaunamos kalorijos, kurios jūsų nepasisotina ir gali sukelti norą valgyti daugiau. Kadangi visi šie gėrimai yra cukrūs, jie gali padidinti cukraus kiekį kraujyje, todėl gali sutrikti.

Per šį kritimo etapą dažniausiai norisi daugiau greitai veikiančių paprastųjų arba rafinuotų angliavandenių. Tai apsunkins svorio metimą, todėl padarykite sau paslaugą ir laikykitės vandens.

Priežastys įtakojančios skaičius ant svarstyklių

Galite pabandyti kelias dienas svorio metimas išskiria savo kalorijų kiekį, kad suprastumėte, kokioje padėtyje esate. Iš čia sužinosite, kaip reikia pertvarkyti reikalus.

Pavyzdžiui, migdolai. Jie yra puikus, sveikas užkandis, o suvalgyti nedidelę saują gali būti puiku. Bet tarkime, per dieną tai darote kelis kartus.

2. Nekreipiate dėmesio į maistą

Vos vienas puodelis svorio metimas išskiria turi apie kalorijų, o tai gali būti daugiau, nei planavote suvartoti. Kai valgote nepakankamai, sulėtėja medžiagų apykaita, nes organizmas nenori eikvoti to, ką turi.

Tuomet viskas tampa susiję su išsaugojimu, o svorio metimas nebus jūsų kūno prioritetų sąrašo viršuje. Prie to pridėkite pervargimą sporto salėje, ir tai tikrai gali pristabdyti svorio metimą. Čia taip pat gali įvykti traumos ir ligos, nes jūsų kūnas gali stengtis kuo labiau sulėtinti tempą.

Leiskite sau maitintis ir maitintis sveiku maistu. Jūsų kūnui reikia pastovaus kuro, kad galėtų tinkamai funkcionuoti ir ilgainiui numesti svorio. Jei turite problemų dėl svorio metimo arba turite problemų dėl cukraus kiekio kraujyje, pavyzdžiui, 2 tipo diabeto, galbūt norėsite vartoti mažiau angliavandenių.

1. Svoris krinta, tačiau to nepastebite

Apie tai norėtumėte pasikalbėti su gydytoju, tačiau didžioji dalis angliavandenių, su kuriais susiduriame, mums visai nereikalingi. Pavyzdžiui, tokie dalykai kaip balta duona, balti ryžiai, balti miltai ir baltas cukrus nesuteikia jums jokios maistinės vertės ir yra labai glikemiški.

Dėl to cukraus kiekis kraujyje išlieka padidėjęs ir sunkiau numesti svorio. Sumažinkite blogųjų angliavandenių kiekį, kad lengviau numestumėte svorio. Mažiau angliavandenių turinčios medžiagos gali turėti teigiamą poveikį trigliceridų kiekiui ir cholesterolio kiekiui, taip pat kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje ir mažinti svorį.

20 priežasčių, kodėl nekrinta svoris

Angliavandeniai, kurių pagrindą sudaro treniruotės, vis tiek gali būti puiki energijos šaltinis, tačiau atkreipkite dėmesį į geriausius pasirinkimus.

Siekite tokių dalykų kaip plieninės pjaustytos avižos, laukiniai ryžiai, saldžiosios bulvės ir kvinojos — kuo daugiau spalvų jūsų lėkštėje, tuo geriau! Dažnai yra konkrečių priežasčių, kodėl taip yra, todėl nustačius problemą gali būti lengva sugrįžti prie savo sveikatingumo ir svorio metimo tikslų. Sutvarkykite savo mitybą naudodamas mitybos planą iš manotmityba.

svorio metimas išskiria kaip sudeginti riebalų perteklių organizme