Valgyti sustoti valgyti svorio

Kai žinai, kad bet kada galėsi suvalgyti tam tikro maisto, noras labai sumažėja. Ši baimė natūrali — juk daug metų žmogus gyveno nuolat save ribodamas. Įsivaizduokite, kad suvalgote dalį maisto, apie kurį pagalvojote.

Jie siūlo keletą paprastų proto mankštos pratimų, kurie mūsų sąmonę perprogramuoja teisingai rinktis maistą ir tuo pačiu nesusigadinti valgymo malonumo. Ar įmanoma sulieknėti nesilaikant dietos? Mat dauguma besilaikančiųjų įvairių dietų visą gyvenimą kovoja su antsvoriu, o kiti žmonės, rodos, išlieka liekni be jokių pastangų.

Problemų dėl svorio gali kilti dėl įvairių priežasčių. Būdų, kaip su tuo kovoti, — daug, tačiau apie vieną iš jų, ko gera, dar nesate girdėję.

Tai natūraliai liekninančios mitybos strategija. Susiję straipsniai Košmariškas valgiaraštis: kaip kasdien suvartoti kilokalorijų 34 Žmonės dažnai persivalgo, kai yra nelaimingi ar apimti nerimo, nes tai yra paprastas būdas patirti mažą, bet patikimą gyvenimo malonumą.

Tačiau tapsmas laimingesniais ar įtampos sumažinimas kitais būdais dažnai pašalina persivalgymo poreikį. Kiti žmonės valgo saikingai, bet nepakankamai sportuoja, kad išlaikytų esamą svorį.

Intuityvus valgymas – priešnuodis prieš sekinančią dietų kultūrą

Atradimas mėgstamo užsiėmimo, tinkančio konkrečiam gyvenimo būdui, dažnai yra ypač svarbus veiksnys. Panašiai mąstėme ir mes, iki pat ųjų, laikotarpio, kai seminaruose aktyviai mokėme neurolingvistinio programavimo strategijų.

ar vape rašikliai jums numesti svorio

Sutikome moterį, kuri norėjo atrasti strategiją, kada ir ką valgyti. Klara turėjo kiek didesnį nei 45 kilogramų antsvorį ir norėjo bent kiek jį sumažinti. Suabejojome, ar tikrai žmogus, pamatęs maistą, visada puola valgyti, todėl nusprendėme ją išbandyti.

Ką valgyti vakarais norint numesti svorio? Kiek valgyti norint numesti svorio Ką valgyti vakarienei norint numesti svorio Kokybiškas miegas prisideda, kad mityba būtų reguliari ir saikinga Rekomenduojama eiti kiek valgyti norint numesti svorio ne vėliau kaip 22 val.

Seminarų kambaryje buvo maisto, ir iš tiesų, jį išvydusi, Klara pajuto norą valgyti. Ji negalvojo apie tai, ar yra alkana, ar maistas skanus, ir kaip jausis pavalgiusi.

Spausdinti Pagalba: profesionalų kursus baigusi A.

Pradėjome modeliuoti alternatyvią strategiją, galinčią padėti moteriai geriau nuspręsti, kada ir ką valgyti. Mūsų tikslas buvo atrasti būdą, kaip jai tapti natūraliai liekna. Atlikta daug tyrimų, kuriuose analizuojami žmonės, patiriantys sunkumų metant svorį, ir įvairios jų propaguojamos dietos ar terapijos.

Paprastos mitybos taisyklės: ką valgyti, kad po savaitgalio nepriaugtume svorio?

Daugelis neurolingvistinio programavimo modelių buvo sukurti remiantis žmonių, lengvai pasiekusių norimą svorį, patirtimi. Tyrinėdami natūraliai lieknus žmones ir suvokdami, kaip jie to pasiekia, galime jų sugebėjimų išmokyti kitus žmones. Natūraliai liekni žmonės nesijaučia verčiami būti liekni. O besilaikantys dietų tai daro nuolatos. Natūraliai liekninančios mitybos strategijos taisyklės NLP specialistai aprašo paprastą pratimą, leisiantį suprasti, koks maistas mums tinkamiausias.

Pirmiausiai kažkas mus priverčia pagalvoti apie maistą. Tai gali būti suvokimas, kad atėjo pietų pertraukos metas, dėmesys kažkam, mininčiam pietus, alkio pajautimas ar maisto pamatymas.

Pagalvoję apie maistą, įvertiname, kaip dabar jaučiasi mūsų skrandis.

Intuityvaus valgymo konsultantė: „Dietos – tiesiausias kelias į nutukimą“ | Jilt

Įsivaizduojame, kad valgome šį maistą. Pagalvojame apie jo skonį, apie tai, kaip jis patenka į skrandį. Stengiamės įsivaizduoti, kaip šis maisto kiekis jaustųsi mūsų skrandyje, jei jį valgytume dabar. Jeigu šis jausmas mums patinka labiau, nei jausmas išvis nepavalgius, šį maistą pasiliekame kaip vieną iš galimybių. Jei ne, jo atsisakome. Toliau vizualizuojame kitą maistą, kurį galbūt valgysime.

Įsivaizduojame, kaip paragaujame šio maisto, ir koks jausmas apima jam patekus į skrandį ir užsilikus kūne keletą valandų. Atkreipiame dėmesį į tai, ar mums patinka šis jausmas.

Kiek valgyti norint numesti svorio

Ar jis geresnis nei kiti, iki šiol buvę? Stengiamės prisiminti labiausiai patikusį variantą ir jį palyginame su kitais. Kartojame maisto vizualizacijas tiek, kiek reikia. Reikia turėti omenyje, kokio maisto vartojimas leis jaustis geriausiai ilgą laiką. Kai pajuntame, jog apsvarstėme pakankamai, valgome tą maistą, kuris, mūsų nuomone, užtikrins ilgalaikę gerą savijautą. Kitaip tariant, valgome dėl to, kad pajustume šios geros savijautos vertę. Kaipgi kitaip galima rinktis maistą?

Retkarčiais, ko gero, visi valgome tukinančio maisto, bet dažniausiai valgyti sustoti valgyti svorio po truputį. Niekas nedraudžia valgyti sustoti valgyti svorio kaloringo, nesveiko maisto. Tačiau paprastai jo nenorime, nes žinome, jog dauguma tukinančių dalykų juos valgančius žmones ilgainiui privers jaustis blogai. Jei įsivaizduojame, kad pietums suvalgėme kelias porcijas ledų, panašiai galime pajusti gresiančius visą popietę varginsiančius nemalonumo, nuovargio, apsnūdimo jausmus.

Tačiau jei įsivaizduojame, kad suvalgėme didelę lėkštę karštos daržovių sriubos, kuri praleis mūsų kūne visą popietę, pasijuntame žymiai geriau.

Atminkite, kad vienoks maistas žmogui reikalingas vieną dieną, kitoks — kitą, nes kūnas keičiasi, reaguoja į tai, kas vyksta, ką vakar valgėte, ką veikėte, kaip paskutiniu metu miegate, ar jums šalta, ar karšta ir t. Ką daryti, kai persivalgome? Visi kartais persivalgo. Čia galime rasti dar vieną skirtumą tarp natūraliai lieknų žmonių ir besilaikančiųjų dietų: skirtumas slypi tame, ką žmonės daro persivalgę, prisikimšę nesveiko, riebaus maisto.

Esu tikras kiaulė. Man lemta būti storam visą gyvenimą, tad geriau su tuo susitaikyti. Liūdesį, nerimą keliantys bejėgiškumo jausmai ir toliau skatina tokį valgymo būdą. O ką persivalgę daro natūraliai liekni žmonės?

Įsivaizduokite: desertų vakarėlyje žmogus ragauja visko iš eilės, kitaip tariant, prisivalgo apsčiai, kur kas daugiau, nei jam įprasta. Pasibaigus vakarienei, jis supranta, kad jaučiasi labai sotus — sotesnis nei paprastai. Viso vakaro metu ir visą naktį jis skrandyje jaučia sunkumą. Ši persivalgymo patirtis suteikia motyvacijos ateityje valgyti nuosaikiau.

sveikas žarnyno bakterijų riebalų nuostolis

Kitą dieną jis, galvodamas, ką valgyti, nori tik šiek tiek maisto, turinčio mažai ar išvis neturinčio riebalų ir cukraus. Jis negalvoja, jog turi ar yra priverstas valgyti tokį maistą — jis jo nori tiesiog savaime.

Pasak knygos autorių, natūraliai liekninančios mitybos strategija pagrįsta daugiau malonių jausmų patyrimu — daugiau malonumo, o ne daugiau negatyvo. Nuolat persivalgantys žmonės dažnai į malonumo teikiantį maistą dėmesį kreipia tik valgymo metu. Ši strategija, atvirkščiai, moko galvoti apie tai, koks maistas leis jaustis geriausiai ilgą laiką.

Nesaikingas ledų paskanavimas gali būti malonus tuo momentu. Tačiau jei įsivaizduotų, kaip skrandis ir visas kūnas kelias valandas kentės dėl tokio cukraus ir riebalų kiekio, dauguma žmonių suprastų, kad ilgainiui šis jausmas nėra jau toks malonus. Tai veiksminga ir tada, kai nežinote, kiek tam tikras maistas turi kalorijų. Jei esate valgę tokio maisto, jūsų kūnas prisimena reakciją į jį.

riebalų nuostolių eka kaminas

Tai sukuria savaiminę vidinę sveikos mitybos motyvaciją, nes apskritai toks valgymas teikia daugiau valgyti sustoti valgyti svorio. Kai papasakojome jai apie natūraliai liekninančios mitybos strategiją, Greta labai susidomėjo. Skeptiškai vertindama galimybę be didelių pastangų numesti svorio, ji nutarė, kad verta išbandyti. Perskaityk pirmąjį meniu punktą. Kas tai? Pirmiausia sukurk burito valgyti sustoti valgyti svorio Stebėjome nežodinius Gretos ženklus, rodančius, jog ji klauso nurodymų.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Ne, kalba eina ne vien apie sotumo jausmą. Kalbame apie bendrą jausmą, kurį jauti skrandyje. Juk jei suvalgai buritą su daug sūrio ir grietinės, turėtum jaustis valgyti sustoti valgyti svorio kitaip, nei suvalgiusi panašų kiekį troškintų daržovių. Nesu tikra, ar kada anksčiau esu jutusi skirtingus pokyčius, priklausomai nuo to, ką valgau. Žinau tik skirtumą tarp jautimosi gerai, jautimosi blogai ar jautimosi nemaloniai. Pasak jų, daugelis nuolat persivalgančių žmonių mąsto taip pat, kaip Greta.

Jie niekada nebandė pajusti skirtumo tarp įvairių maisto sukeliamų jausmų.

Valgau ir lieknėju? Ar tai iš tiesų įmanoma? Juokais sakoma, kad geriausias būdas sulieknėti yra užklijuoti burną pleistru.

Neretai jie taip ir neišmoksta atskirti tuštumos jausmo, kuris gali būti vidinio pilnavertiškumo poreikis, pvz. Tačiau jeigu visos mūsų emocijos būtų suplaktos arba į gerus jausmus, arba į blogus jausmus, tada, kai jaustumėmės blogai, nežinotume, ką daryti, kad pasijustume geriau.

Nežinotume, kada valgyti, kada pasikviesti draugų, nueiti pažiūrėti filmą ar daryti visus kitus dalykus, patenkinančius įvairius poreikius. Norėdami išmokti pajusti skirtumą, turime pradėti atkreipti dėmesį į reakciją ir stebėti, kokie veiksmai leidžia pasijusti geriau. Jei jautiesi nekaip, ir viešnagė pas draugę tau leis pasijusti geriau, gali pradėti suvokti, kad tokia savijauta yra ženklas, jog reikia pabendrauti.

Jei jautiesi nemaloniai ir ką nors suvalgęs vis tiek jautiesi nekaip, tuomet greičiausiai ne alkis buvo pagrindinė priežastis. Tai ženklas, kad tau tuo metu reikia ko kito. Galbūt dėl kažko esi piktas ir tau reikia tai išspręsti; galbūt tau nuobodu ir tu nori nuveikti ką nors įdomaus ar jaudinančio.

Taigi Gretai buvo patarta pavalgius vienokio ar kitokio maisto stebėti, kaip jaučiasi. Taip išsiugdys įgūdis ir bus galima vis tiksliau žinoti, kokį jausmą sukelia kiekvienas maistas. Visi mokomės iš savo patirties. Kiekvieną kartą suklydę, galime džiaugtis įgyta patirtimi, nes tai leis būti tikslesniems ateityje. Maždaug po aštuoniolikos mėnesių Greta pranešė, valgyti sustoti valgyti svorio naujoji mitybos strategija optavijos riebalų deginimo simptomai padėjo.

Ji be vargo numetė svorio.

Kas nutiks, jei jūs nustosite valgyti

Nors pradžioje kurį laiką keletą kartų per savaitę vis dar persivalgydavo, netrukus ji to atsikratė, sąmoningai valgydama mažesnes porcijas.

Jos skrandis susitraukė. Svorio metimas eht nj ji lengviau pastebėdavo, kaip į įvairų maistą reaguodavo jos skrandis.