Numesti svorio kl

Donald Burton Schnell. Ryte stenkitės suvartoti — kalorijų ir būtinai įtraukite liesų baltymų ir riebalų šaltinį pavyzdžiui, kiaušiniai, nesaldintas graikiškas jogurtas, riešutai arba riešutų sviestas bei skaidulas daržovės, vaisiai arba viso grūdo produktai. Važiuokite mažiausiai 30 minučių 3.

Kaip nustatyti svorio netekimo tikslus by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Svorio netekimo tikslų nustatymas tikriausiai yra vienas iš sunkiausių svorio kritimo programos etapų.

Kaip nustatyti svorio netekimo tikslus

Kiek jums reikia prarasti ir kaip apskaičiuoti šį skaičių? Kaip dauguma iš mūsų linkę tai pasirinkti skaičių, remiantis tuo, ką mes sveriame, ar galbūt tai, ką mes visada norėjome pasverti, bet ar tai realus tikslas?

numesti svorio kl

Jei prarasite svorį savo sveikatai, jūsų tikslas gali būti kuklesnis, tarkim, nuo 5 iki 10 procentų dabartinio svorio. Bet ką daryti, jei turite ką nors konkretesnį, pavyzdžiui, tam tikrą drabužių dydį, kurį norite įdėti?

Svorio metimas kl. Ar šį savaitgalį, kai bus švenčiama Motinos diena, aplankysite mamą?

Problema yra ta, kad iš tikrųjų nėra tokio svorio, kuris prilygsta drabužių dydžiui, o moterims - drabužių dydžiai skiriasi nuo įmonės iki įmonės. Taigi, koks atsakymas į visus šiuos klausimus? Pirmasis žingsnis - sužinoti, kaip nustatyti pasiekiamus svorio mažinimo tikslus, kuriuos iš tikrųjų galite išmatuoti. Svorio netekimo tikslų nustatymo raktas - laikytis tikslų nustatymo standarto, o tai reiškia, kad jis turi būti "SMART".

Protingas tikslas yra: konkretus, išmatuojamas, pasiekiamas, realus ir apčiuopiamas.

Greičiausias būdas numesti svorio - badavimas

Grįžkite atgal į pagrindus ir pradėkite sužinoję, ar tikrai reikia numesti svorį. Ar jums reikia numesti svorio? Jei kalbėsite su dauguma žmonių, tikriausiai pastebėsite, kad kiekvienas jaučia, jog reikia numesti svorį, netgi žmonėms, kurie atrodo sveiko svorio.

numesti svorio kl

Dažnai mūsų svorio mažinimo tikslai yra pagrįsti tuo, ką mes manome, kad turėtume atrodyti, o ne tai, kas tinkama mūsų organizmams dabar. Yra daug parametrų, kurie gali būti naudojami išsiaiškinti, ar jums reikia numesti svorį, bet apskritai kandidatas dėl svorio gali turėti šias charakteristikas: KMI didesnis nei 25 Liemens ir klubo santykis didesnis nei 0,8 moterims ir didesnis nei 1,0 vyrų Pilvo apvaisinimas yra didesnis nei 35 colių moterų ir 40 colių vyrų Žinoma, tai nėra vienintelės užuominos, kad mums reikia numesti svorį.

Yra tie erzinantys požymiai, kaip nedideli drabužiai, kvėpavimas, atliekant paprastas veiklas, arba pirmą kartą pakilus į skalę šiek tiek. Tačiau prieš nustatydami tikslus, atsižvelgdami į tai, ką manoteturėtumėte pasverti, pasitarkite su savo gydytoju. Jis arba ji paprastai turės prieigą prie aukštumo svorio diagramų ar kitų išteklių, kurie padės išsiaiškinti sveiką svorio diapazoną jūsų kūno tipui.

Numesti svorio kl

Tikslų nustatymas Jei nuspręsite, kad reikia numesti svorio, kitas žingsnis - nustatyti sau tinkamą svorio mažinimo tikslą. Yra keletas veiksnių, turinčių įtakos svoriui, todėl geriausia su rezultatais gauti druskos grūdus.

  • Svorio metimas kl.
  • Sulieknėti norite pakoregavę vien tik mitybą: Sujeta įspėja, kuo rizikuojate taip darydami 21 Metant svorį, nori nenori tenka grįžti prie suvartotų ir sudegintų kalorijų santykio: suvartokite mažiau nei sudeginate ir sulieknėsite.

Pavyzdžiui, KMI priklauso nuo to, kiek turite raumenų Iš tikrųjų daugelis ekspertų teigia, kad KMI gali būti labai klaidinantis ir gali būti geriau naudoti savo liemens ir klubo santykį, kad būtų nustatyti jūsų tikslai.

Kitas būdas tai padaryti yra sutelkti mažiau dėmesio į tikslinį svorį ir dar daugiau - kiekvieną dieną sveikai rinktis, kad sumažintų kalorijas. Vienas iš būdų pažvelgti į tai yra jūsų žemiausias tvarus svoris.

numesti svorio kl

Tokiu atveju sukursite kalorijų deficito su dieta ir mankšta ir leiskite savo organizmui reaguoti į tai per tam tikrą laiką.

Galų gale, jūs gausite svorį, kurį galėsite palaikyti ir jaustis gerai.

Svorio metimas kl

Sukurti planą Tačiau jūs nustatote savo svorio mažinimo tikslus, turėtumėte įrašyti šį tikslą ir tada planuoti jį pasiekti. Objektyviai pažvelkite į savo tikslą: ar jis konkretus, išmatuojamas, pasiekiamas, realus ir apčiuopiamas? Štai pavyzdys, kaip tai veikia: Marija yra 5'7 "aukščio ir sveria kaulų netekimas svorio padidėjimas. Pagal pirmiau pateiktus skaičiuotuvus, jo KMI yra 25,1, kuris patenka į" antsvorio "kategoriją.

Jei ji prarado tik 10 svarų, jo KMI būtų sveikesnis 23,5 val. Marijos tikslas : prarasti 10 svarų per 12 savaičių.

Knygos apie dietą, kaip numesti svorio

Tam reikia kasdien sumažinti arba išnaudoti nuo iki kalorijų. Naudojant dietos ir fizinių pratimų derinį yra geriausias būdas numesti svorį, nes dieta kartu gali prarasti raumenų masę. Raumenų masė yra labiau metaboliškai aktyvi nei riebalai, taigi jūs norite išlaikyti visą raumenį, kurį turite, ir pridėti daugiau stiprumo treniruočių. Marijos planas pasiekti savo tikslus: Pakeisk savo rytą "Kiaušinis McMuffin" kalorijų su avižiniai dribsniai apie kalorijų.

Pakeiskite vieną koksą kalorijų su putojančiu vandeniu 0 kalorijų.

numesti svorio kl

Važiuokite mažiausiai 30 minučių 3. Stiprumas traukia 2 dienas per savaitę 30 minučių sudegina apie kalorijų Numesti svorio kl dieną deginamos visos kalorijos: - priklausomai nuo to, ar ji naudojasi.

svorio metimas

Žiūrėdamas į šį pavyzdį matysite, kad tai yra gana kukli pokyčiai. Marija nekontroliuoja visos savo mitybos, ji tiesiog renkasi keletą dalykų, kuriuos ji numesti svorio kl pakeisti, norėdami pradėti.

Mitas: Bado dietos padeda ilgam numesti svorį Faktas: Bado dietos nėra efektyviausias būdas liesėti ir išlaikyti pasiektą rezultatą.

Įdomu yra tai, kad, kaip ji ir toliau elgiasi sveika, ji pradės daryti dar daugiau, ne tik todėl, kad nori numesti svorį, bet ir pradės jaustis geriau, stipresniau, labiau įsitikinusi. Pabandykite išskaidyti savo tikslą į konkrečius žingsnius, kaip tai ir stebėti savo pažangą. Tiesiog nepamirškite koreguoti savo tikslą, kai tik reikia. Jei pastebėsite, kad netenkaite svorio taip greitai, kaip jūs manote ir tai yra labai normalupakeiskite tikslų svorį arba laiką, kol jis pasiekiamas.

15 patarimų, kaip greitai ir saugiai numesti svorio: jais vadovautis galima nedelsiant

Numesti svorio kl, kad jūsų tikslas turi būti pasiekiamas, todėl norėtumėte nustatyti naujus tikslus, jei senieji ne dirba jums. ACE Fit Sporto informacija. Atviras bandymas dėl priėmimo pagrįstos elgesio intervencijos dėl svorio kritimo.

Kognityvinė ir elgesio praktika. Related Content.