Granola baras svorio metimui

Vienai porcijai: kalorijų, 14 g riebalų 1,5 g sėklų riebalųmg natrio, 14 g angliavandenių, 7 g cukraus, 3 g pluošto, 6 g baltymų. Taip pat atkreipkite dėmesį, kad per pietus ar užkandžius turėtų būti tik vienas baltyminis produktas.

Legalūs streoidai, suplementai masei, testosteronui didinti. Raumenų auginimas, ryškinimas Paklauskite svorio metimo eksperto Labai paprasta; vis dar skanus. Vienai porcijai: kalorijų, 16 g riebalų 3 g sėklų riebalų50 mg natrio, 12 g angliavandenių, 6 g cukraus, 4 g pluošto, 5 g baltymų.

granola baras svorio metimui

Nors šis produktas turi rsp svorio metimas gramų cukraus, visa tai yra datas ir avietės. Vienai porcijai: kalorijų, 7 g riebalų 1 g sėklų riebalųmg natrio, 25 g angliavandenių, 15 g cukraus, 5 g pluošto, 12 g baltymų. Kokoso ir sėklų kombinacijos moliūgai, kanapės, ir Čia visi įtrauktikad super užpildyti.

granola baras svorio metimui

Vienai porcijai: kalorijų, 11 g riebalų 5 g riebalų10 mg natrio, 18 g angliavandenių, 7 g cukraus, 4 g pluošto, 5 g baltymų. Vienai porcijai: kalorijų, 14 g riebalų 1,5 g sėklų riebalųmg natrio, 14 g angliavandenių, 7 g cukraus, 3 g pluošto, 6 g baltymų.

granola baras svorio metimui

Vienai porcijai: kalorijų, 13 g riebalų 2,5 g sėklų riebalųgranola barai svorio prarasti mg natrio, 15 g angliavandenių, 9 g cukraus, 3 g pluošto, 8 g baltymo. Ką bracha darai granolos granola baras svorio metimui Manau, kad ne.

granola baras svorio metimui

Pasukite į Kashi už tamsaus kakavos skonio, kurią jums patinka. Vienai porcijai: kalorijų, 10 g riebalų 2 g riebalųmg natrio, 21 g angliavandenių, 9 g cukraus, 4 g pluošto, 8 g baltymo. Kailiai ir quinoa, taip pat ir baziliko užuominomis, suteikia mažiau desertuotą skonį.

granola baras svorio metimui

Vienai porcijai: kalorijų, 7 g riebalų 1 g sėklų riebalųmg natrio, 18 g angliavandenių, 3 g cukraus, 5 g pluošto, 6 g baltymo. Norėdami gauti daugiau sveikų patarimų ir patarimų dėl užkandžių, pažiūrėkite visą likusį "Užkandžių savaitės" kolekciją.

granola baras svorio metimui

Ankstesnis Straipsnis.