Bmr ir tdee numesti svorio. Skaičiuoklė

Fizinis aktyvumas - tai kalorijų kiekis, sudegintas ne mankštinantis judesius ir pratimus. Nėra registracija, nėra registracijos!

BMR ir TDEE skirtumas

BMR yra bendras kalorijų kiekis, kurį sudeginate gyvybiškai svarbiai veiklai, vykstančiai jūsų kūne. Priešingai, TDEE yra bendras kalorijų kiekis, kurį deginate kiekvieną dieną.

svorio kritimas po smegenų insulto svorio netekimas lucas duda

Tai yra kumuliacinė BMR vertė ir kiti du veiksniai. Todėl TDEE yra kalorijų, reikalingų pagrindiniam metabolizmui ir fizinei veiklai, matavimas. Apžvalga ir pagrindiniai skirtumai 2.

  1. BMR IR TDEE SKIRTUMAS | PALYGINKITE PANAŠIŲ SĄLYGŲ SKIRTUMĄ - MOKSLAS -
  2. Džinas ir lieknas tonizuojantis svorio metimas
  3. Prieš naudodami duomenis, gautus naudojant šią skaičiuoklę, prašome pasitarkite su gydytoju Kaip skaičiuoti?
  4. KMI skaičiuoklė | Medžiagų apykaita | Riebalinė masė | sveikinimai24.lt

Kas yra BMR 4. Santrauka Kas yra BMR? BMR arba bazinis medžiagų apykaitos greitis yra ramybės metu sudegintų kalorijų kiekis.

Skirtumas tarp BMR ir TDEE

Kitaip tariant, BMR yra išleistų bmr ir tdee numesti svorio sudegintų kalorijų kiekis, reikalingas gyvybinėms mūsų kūno funkcijoms, tokioms kaip kraujotaka, kvėpavimas, ląstelių gamyba, maistinių medžiagų apdorojimas, baltymų sintezė, jonų transportavimas ir kt.

Tiesą sakant, tai yra kalorijų kiekis, kurį jūs degtų, jei visą dieną miegotum. BMR vertė yra naudinga, kai reikia numesti svorio. Daugelis svorio metimo ir mankštos vadovų naudoja BMR vertę rekomenduodami dietos procedūras ir pratimus. BMR skaičiavimas remiasi matematine formule.

Skaičiuojant būtina atsižvelgti į kintamuosius, įskaitant ūgį, svorį, amžių ir lytį. Harriso-Benedikto lygtis yra formulė, dažnai naudojama apskaičiuojant BMR. Vyrai ir moterys skiriasi taip.

numesti daugiausiai svorio per 2 dienas kaip visiškai numesti riebalus

TDEE arba bendras dienos energijos suvartojimas yra bendras kiekvieną dieną sudegintų kalorijų kiekis. Tai yra maisto terminio poveikio, BMR ir fizinio aktyvumo kaupiamoji vertė. Fizinis aktyvumas - tai kalorijų kiekis, sudegintas ne mankštinantis judesius ir pratimus.

svorio metimas vienose f1 lenktynėse karthi svorio metimas

Terminis maisto poveikis yra sudegintų kalorijų kiekis valgant ir virškinant. Jei suvartojate daugiau kalorijų nei TDEE, tai gali padidinti svorį.

How To Calculate Calories To Lose Weight

Kita vertus, jei suvartojate mažiau kalorijų nei TDEE, tai gali sumažinti svorį. Pavyzdžiui, jei jūsų TDEE yra kalorijų per dieną ir jei suvalgote mažiau nei kalorijų, jūs numesite svorio.

Kita vertus, suvalgę daugiau nei kalorijų, priaugsite svorio. Štai kodėl TDEE yra susijęs su svorio padidėjimu ir praradimu.

Ar galite iš tikrųjų keisti savo metabolizmą?

Taigi, jei norite išlaikyti sveiką svorį, geriau įsivaizduokite savo kūno TDEE. Be to, abi vertės matuojamos pagal formules. BMR yra kalorijų kiekis, kurį sudeginate gyvybiškai svarbioms jūsų kūno funkcijoms.

Tai BMR ir sudegintų kalorijų derinys fizinei veiklai. BMR yra bendras kalorijų kiekis, reikalingas daugumai virusinių ir pagrindinių mūsų kūno funkcijų atlikti.

Skaičiuoklė

Tai kalorijų kiekis, sunaudotas ramybės būsenoje. Tiesą sakant, tai yra kalorijų kiekis, kurį mes sudeginame tiesiog egzistuodami.

Priešingai, visos dienos energijos sąnaudos yra bendras kalorijų kiekis, kurį deginate kiekvieną dieną. Jūs deginate papildomas kalorijas mankštai ir fizinei veiklai.