Svorio metimas nutraukiant žindymą

Nutraukus žindymą, tėvai turėtų skirti pakankamai dėmesio mažylio dienos racionui ir paieškoti alternatyvų, nes ir mažus vaikus galima maitinti sveikai ir tuo pačiu pagal visas mitybos normas. Šiek tiek gelbėja tai, kad gaminasi hormonai, kurie padeda tą laikotarpį išgyventi, tačiau tai visgi gali turėti įtakos svoriui. Kada geriausia nusitraukti? Vakarienės metu valgykite šviežių daržovių porciją ir šalia kiaušinių, varškės, liesos mėsos ar žuvies.

Margal ir ne į temą pasakysiu, bet kalbant apie antsvorį iš ezoterinės pusės, antsvoris reiškia baimę, saugumo poreikį. Ir tai tik į naudą tiek mamytei, tiek vaikučiui. Juolab, jei maitinsi, iš pradžių ir negalėsi daug ko valgyt, kad mažiuko nebertų ar nepūstų pilvelio MarVien reikia atsizvelgti,kad antsvoris kenkia sveikatai o kur dar visi kiti niuansai MarDžiaugsmas apie kūdikį visai ne susijęs su svoriu, aš pvz labai jautriai reagavau, kad atrodžiau kaip banginukas, ir taip pat svajojau kaip greičiau numesti, bet kadangi maitinti baigiau tik prieš kelias dienas ir svoris man nei trupučio nekrito, tai db susigriebsiu.

svorio metimas nutraukiant žindymą susitraukite kad netektumėte pilvo riebalų

Kambario temperatūroj valandas. Šaldytuve — ne ilgiau nei savaitę. Kaip geriausia pasildyti nutraukta piena?

Kūdikio maitinimas po žindymo

Nerekomenduojama šildyti mikrobangų krosnelėje, nes gali netolygiai sušilti. Patogu, turbūt, naudotis specialiais buteliukų šildikliais.

svorio metimas nutraukiant žindymą kaip pašalinti krūtinės riebalus vyrams

Ankstyvasis pogimdyminis laikotarpis trunka apie 12 parų. Jo metu moterys netenka apie 7 kilogramus svorio.

Ar tiesa, kad kiekvienas gimdymas moteriai prideda po 5 kg? - Mamos Žurnalas

Jeigu po šio periodo buvęs svoris neatsistato, mamytės gali pradėti aktyviai sportuoti, ir tik nuo jų priklauso, kokios nori būti ateityje. Visiškai normalus svoris tampa tik baigus maitinti.

Juk žindanti mama daugiau valgo, išgeria daugiau skysčių, padidėja jos krūtys sveria ir besigaminantis pienas. Jei priaugote tik kg, praėjus dviems mėnesiams po gimdymo turėtumėte sverti lygiai tiek, kiek ir pastodama.

Daugybė mums žinomų dietų — baltymų dieta, dieta, atsisakant angliavandenių, skysčius varanti dieta, kopūstų sriubos dieta ir t.

Ką daryti, jei svoris po gimdymo nekrenta, o auga? - DELFI Gyvenimas

Valgykite kaip kūdikis. Gydytojai pataria prisiderinti prie kūdikio valgymo ritmo — valgyti kas 3 valandas, bet po nedaug. Kai vaikelis pavalgęs — laikas valgyti ir jums.

svorio metimas nutraukiant žindymą naujųjų metų svorio metimo šūkiai

Tokiu metu jūs galėsite ramiau sukramtyti ir nors truputį pasimėgauti maistu. Žiūrėkite praktiškai į maisto ruošimą. Jei ruošiate didesnę vakarienę, pasigaminkite tuo pačiu daugiau ir suvalgykite kitos dienos pietus.

Ką daryti, jei svoris po gimdymo nekrenta, o auga?

Jei jau visai bėda — pasiruoškite daugiau maisto ir užsišaldykite porcijomis. Jei vaikelis didesnis nei metai, dalis patiekalų gali tikti jums abiems, tik jūs šalia pagrindinio patiekalo suvalgykite šviežių daržovių porciją. Geriausia rinktis greitai pagaminamus patiekalus, taip pat jei kepate, rinkitės ne keptuvę, o orkaitę.

Tokiu būdu nors patiekalas bus gaminamas ilgiau, jums nereikės stovėti prie viryklės ir, tikėtina, sunaudosite mažiau riebalų. Bet kuriuo atveju venkite valgyti nesveiką, mažai vertingą maistą, kuris, nors ir suteikia sotumo jausmą, tačiau kenkia Jūsų figūrai, organizmui, savijautai ir skatina valgyti dar daugiau.

Svarbu stebėti, kokio dydžio porciją valgote — ji turėtų būti panaši kaip restorane ar kavinėje tik su mažiau riebalų. Tą dieną, kai rytas įprastinis ir jaučiatės neišsimiegojusi — pusryčių metu būtina pasikrauti angliavandeniais. Tik labai svarbu, kad jie turėtų ilgai pasisavinamų angliavandenių, kitu atveju tuo momentu jausitės puikiai, bet norėsis užkandžiauti vėl ir vėl.

svorio metimas nutraukiant žindymą riebalų ląstelių degiklis

Rekomenduotinos pusryčiams galimybės yra dvi. Pirma — nesaldi grūdų košė, puikiai tiks, jei jaučiatės labai išalkusi. Tokiu atveju ryte suvalgykite vaisių, pavyzdžiui, bananą. Po kelių valandų vėl galite suvalgyti vaisių ir jausitės energingesnė, nes vaisiai — natūralus desertas.

Pietums galite rinktis grikių patiekalą, lęšius, rudus ryžius, pilno grūdo makaronus, neriebius pilno grūdo blynelius su cukinija ar moliūgu bei būtinai šviežių daržovių porciją.